تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال، ساید، کولر گازی، مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و جاروبرقی در تهران

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال، ساید، کولر گازی، مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و جاروبرقی در تهران

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در تهران با نمایندگی مجاز تعمیر24 با ارائه فاکتور رسمی و گارانتی خدمات به مدت 90 روز خدمات و سرویس تعمیر مایکروفر و سولاردام ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر یخچال ساید بای ساید ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر آبگرمکن و پکیج را شامل می شود نمایندگی تعمیرات بیش از 50 برند معتبر ایرانی و خارجی از قبیل سامسونگ ، ال جی ، اّجنرال ، بوش ، زیمنس ، آاگ ، دوو ، دلوونگی ، بکو ، فلر ، جنرال الکتریک ، الکترولوکس ، وستینگ هاوس ، ایندزیت ، باکنشت ، تراست ، توشیبا ، پاناسونیک ، ناسیونال ، کنوود ، لتو ، مایدیا ، ویرپول ، اسنوا ، تکنو گاز ، بوتان و ... میباشد

چرا مایکروویو جرقه میزنه

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که در طی استفاده از مایکروفر (مایکروویو) شاهد جرقه داخل آن باشید، ممکن است این پیشامد نتیجه ی عوامل گوناگونی باشد ما به بررسی علت جرقه زدن مایکروفر و سولاردام در ادامه میپردازیم، بیشترین دلیل در بروز این اتفاق شامل مواردی نظیر: گذاشتن ظرف فلزی، از بین رفتن لعاب رنگی داخل ماکروفر، خرابی مگنترون و … اشاره کرد، به صورت کامل به بررسی دلایلی که چرا مایکروفر جرقه میزند خواهیم پرداخت. چرا مایکروویو جرقه میزنه؟؟

شما با مطالعه این مطلب می توانید علت جرقه زدن مایکروفر را در تمامی مدل های از قبیل سولاردام و ماکروفر نظیر: سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، فلر، بوتان، دلونگی، دوو و … بیابید.

در قسمت دیدگاه می توانید نظرات و مشکلات خود را با کارشناسان تعمیر 24 در میان بگذارید

 

نمایندگی تعمیرات مایکروویو در تهران

نمایندگی تعمیرات مایکروویو در تهران

.

تماس با کارشناسان

ثبت سفارش آنلاین تعمیرات

چرا مایکروویو (ماکروفر) جرقه میزند؟

یکی از عواملی که در ادامه مقاله به طور کامل به آن میپردازیم که تاثیر به سزایی در بروز جرقه های ممتد و خطرناک دارد گذاشتن ظروفی از جنس فلز است.

توصیه میشود با مشاهده ویدیو آموزشی اقدام به آزمایش و از گذاشتن هر نوعی از ظروف فلزی یا براق اجتناب کنید زیرا از نظر ایمنی بسیار خطرناک است و میتواند آسیب های جدی به اجزای مایکروویو بخصوص مگنترون وارد کنید.

 

مشاهده ویدیو در اینستاگرام

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر (مایکروویو)

اینکه چرا مایکروفر جرقه میزنه نشان دهنده بروز یک عملکرد اشتباه می باشد که نیاز به بررسی دقیق برای جلوگیری از آسیب های جدی است. ممکن است هنگام گرم کردن مایعات بخشی از آن در دستگاه پخش شده باشد یا پس از گرم کردن غذاهای متعدد توجهی به تمیزی درون محفظه مایکروویو نداشته باشید و چربی های ناشی از بخار و یا پاشش مواد غذایی درون ماکروفر تجمیع شده باشند که علت جرقه زدن مایکروفر و سولاردام می باشند.

عدم توجه در حین استفاده از ماکروفر به نسخه راهنمای پخت و پز مزید بر علت در وقوع این اتفاق می باشد.

اما دلیل اصلی در بروز این اتفاق که توجه کارشناسان تعمیر24 را جلب می کند گذاشتن قطعه ای فلزی داخل ماکروفر است که به بررسی دقیق آن میپردازیم، چنانچه مایکروویو درگیر این مشکل شد می بایست دستگاه را خاموش و قطعه فلزی را خارج کنید زیرا احتمال وقوع جرقه زدن و حتی خطر آتش گرفتن نیز وجود دارد چون امواج به صورت انرژی بالا در بخشی از مایکروویو متمرکز میگردد و عاملی مانند خرابی موتور فن و دیود باعث وقوع و علت جرقه زدن مایکروفر میباشد.

بخوانیم: تعمیرات ماکروفر سامسونگ در منزل

 

آتش سوزی مایکروویو

 

چنانچه با تمیز کردن مایکروفر و خارج کردن جسم فلزی مشکل جرقه زدن مایکروویو برطرف نشد بهتر است برای اجتناب از خطرات احتمالی برای تعمیرات مایکروفر و سولاردام خود با مرکز تعمیر24 تماس بگیرید.

 

حذف علت جرقه زدن مایکروفر : با تمیزی !

کاملا هوشمندانه است که پس از استفاده از مایکروفر و سولاردام آن را تمیز کنید. اگر می خواهید بدانید که چرا مایکروفر در صورت کثیفی جرقه میزند چون چربی ها به صورت جرم رو سطوح مایکروویو می نشینند و یا مقداری از غذای ریخته شده درون دستگاه باقی میمانند که دلیلی بر به وجود آمدن این مشکل می شود.

بیشتر ماکروفر ها سینی گردان دارند با خارج کردن سینی و ریل آن قابلیت تمیز کردن ساده ای دارند با محلول آب و صابون آن را به خوبی عاری از چربی و جرم های انباشته شده کنید.

درون محفظه ماکروفر را نیز با دستمال نمناک پاک کنید با انجام این کار دستگاه در حالت ایده آل خود قرار می گیرد.

تعمیر24 پیشنهاد می دهد که برای گرم کردن یا طبخ غذا از محافط مخصوص پلاستیکی بر روی ظرفی که داخل ماکروفر گذاشته اید استفاده کنید زیرا این عمل باعث پیشگیری از پاشیدن چربی و جمع شدن بخار ناشی طبخ غذا که علت جرقه زدن مایکروفر و سولاردام است، می گردد.

پس مشخص شد که انباشت چربی یا کثیفی درون مایکروفر عامل مهمی است و دلیل اینکه چرا ماکروفر یا سولاردام شما جرقه میزند تحت هر برندی که باشد مثل سامسونگ ال جی پاناسونیک فلر دلونگی بوش آاگ اسنوا بوتان دوو فوما شارپ سانی وست پوینت ویرپول و … عدم رعایت نظافت داخل آن است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۵
تعمیر 24

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی