تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال، ساید، کولر گازی، مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و جاروبرقی در تهران

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال، ساید، کولر گازی، مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و جاروبرقی در تهران

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در تهران با نمایندگی مجاز تعمیر24 با ارائه فاکتور رسمی و گارانتی خدمات به مدت 90 روز خدمات و سرویس تعمیر مایکروفر و سولاردام ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر یخچال ساید بای ساید ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر آبگرمکن و پکیج را شامل می شود نمایندگی تعمیرات بیش از 50 برند معتبر ایرانی و خارجی از قبیل سامسونگ ، ال جی ، اّجنرال ، بوش ، زیمنس ، آاگ ، دوو ، دلوونگی ، بکو ، فلر ، جنرال الکتریک ، الکترولوکس ، وستینگ هاوس ، ایندزیت ، باکنشت ، تراست ، توشیبا ، پاناسونیک ، ناسیونال ، کنوود ، لتو ، مایدیا ، ویرپول ، اسنوا ، تکنو گاز ، بوتان و ... میباشد

وقتی ماشین ظرفشویی آب تخلیه نمیکند

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۴۷ ق.ظ

پرسش های رایج شما دربار نحوه عیب یابی و حل مشکل تخلیه نشدن آب ظرفشویی

سوالات متداول در مورد اینکه وقتی ماشین ظرفشویی آب تخلیه نمیکند چه کاری انجام دهید
از آنجایی که ظرفشویی کمک دست شما در تمیز نگه داشتن ظروف است خرابی آن قابل قبول نیست پس به همین خاطر توسط مرکز تعمیر24 به بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی پرداختیم و راه حل های موجود را مورد بررسی قرار دادیم. اگر پس از اتمام چرخه، آب کثیف در کف دستگاه ایستاده باشد، ظروف نیز کثیف می شوند و ممکن است دستگاه بوی بدی بدهد. وقتی آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود، چند سوال عمومی مطرح می شود.

چگونه شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی را بدون باز کردن آن تمیز کنیم؟

ممکن است بتوانید شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی را با ریختن 1 فنجان جوش شیرین و 1 فنجان سرکه سفید در لوله فاضلاب تمیز کنید و سپس بگذارید تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب داغ شستشو دهید و سپس چرخه آبکشی را انجام دهید. این معمولاً فقط برای گرفتگی در شیلنگ نزدیک تخلیه کار می کند.

چگونه از شر آب راکد در ماشین ظرفشویی خلاص شوم؟

سعی کنید چرخه تخلیه ظرفشویی را یکبار اجرا کنید. اگر آب را از بین نمی برد، باید به دنبال عیب یابی و یافتن علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی باشید.

آیا ریختن لوله باز کن ماشین ظرفشویی را خراب می کند؟

مطمئناً می تواند باعث خرابی شود، لوله باز کن شیمیایی و اسیدی است، می تواند از طریق شلنگ تخلیه پلاستیکی باعث خودرگی بخش هایی از دستگاه شود و حتی به موتور دستگاه آسیب برساند.

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی بخاطر چینش بد ظروف

آیا می توانید جوش شیرین و سرکه را در ماشین ظرفشویی بریزم؟

ممکن است بتوانید شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی را با ریختن 1 فنجان جوش شیرین و 1 فنجان سرکه سفید در لوله فاضلاب تمیز کنید و سپس بگذارید تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب داغ شستشو دهید و سپس چرخه آبکشی را انجام دهید. این معمولاً فقط برای گرفتگی در قسمتی از شیلنگ نزدیک به فاضلاب کار می کند.

چرا ماشین ظرفشویی تخلیه نمی کند ؟ آیا این راه حلی است که خودمان انجام دهیم؟

(ادامه صحبت های مشتری: درب ماشین ظرفشویی را باز کردم دیدم قسمت پایین دستگاه پر از آب کثیف است. اولین فکر من این بود که چرخه تمام نشده، بنابراین دوباره ماشین ظرفشویی را روشن کردم، اما این کمکی نکرد)

شما کار درستی انجام دادید که دستگاه خود را برای بار دوم به راه انداختید. اگر ماشین ظرفشویی در طول یک چرخه به طور ناخواسته خاموش شود، وقتی آن را باز می کنید، در قسمت پایینی آن آب ایستاده وجود خواهد داشت. وقتی آن حرکت هوشمندانه مشکل را حل نمی کند، مشکل جای دیگری است. تماس با مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی می تواند کمک کننده باشد، اما خوشبختانه، پیدا کردن و رفع علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی اغلب کاری ساده است که می توانید خودتان انجام دهید. پس قبل از تماس با مرکز تعمیر خودتان برای حل مشکل تخلیه نکردن آب ماشین ظرفشویی با دنبال کردن مراحلی که به شکل کامل در بالا گفته شد عیب یابی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۹
تعمیر 24

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی